Menu

Reklamační řád

V případě, že potřebujete odbornou pomoc při nastavení nebo detekci příčiny problému, kontaktujte nás na našem telefonním čísle, nebo e-mailu.

Pokud bylo zboží doručeno přepravní službou či poštou, zašlete výrobek zpět na naši adresu a zásilku označte slovem "REKLAMACE". Výrobek je třeba zabalit pokud možno do původního obalu, přiložit veškerou dokumentaci, která byla s výrobkem dodávána. Je třeba také přidat dokument, na kterém musí být tyto údaje: Jméno a adresa odběratele, kontakt, označení výrobku, číslo faktury, na které byl výrobek nakoupen a popis závady. Po přijetí zásilky bude výrobek posouzen, nebo zaslán reklamačnímu oddělení výrobce k vyřízení reklamace.

Pokud bylo zboží odebráno osobně, je třeba dopravit vadný výrobek na adresu dodavatele.

Pozn.: Způsob vyřizování reklamací se řídí reklamačním řádem dodavatele.

Reklamační list - vzor

Otevírací doba

Běžná otevírací doba:

Pondělí 8:30 - 16:30 hod
Úterý 8:30 - 16:30 hod
Středa 8:30 - 16:30 hod
Čtvrtek 8:30 - 16:30 hod
Pátek 8:30 - 16:30 hod
Sobota Zavřeno
Neděle       Zavřeno

Letní otevírací doba: od 1.7. do 31.8. (letní prázdniny)

Po - Pá 10:00 - 15:00

Svátky a dny pracovního klidu: Zavřeno

Vánoce a Nový rok:

od 24.12 do 1.1. - Zavřeno

Přihlášení

Zapomenuté heslo

Předvolby soukromí
Soubory cookie používáme k vylepšení vaší návštěvy tohoto webu, k analýze jeho výkonu a ke shromažďování údajů o jeho používání. Můžeme k tomu použít nástroje a služby třetích stran a shromážděná data mohou být přenášena partnerům v EU, USA nebo jiných zemích. Kliknutím na „Přijmout všechny soubory cookie“ vyjadřujete svůj souhlas s tímto zpracováním. Níže můžete najít podrobné informace nebo upravit své preference.

Zásady ochrany soukromí

Ukázat podrobnosti

Přihlášení

Zapomenuté heslo

Produkt byl vložen do košíku
Pokračovat v nákupu Objednat